Ten pokaz slajdów jest pusty.

MR 300 PRO 2024

Kolorystyka:
CENA : 44 999 zł.

ZAPOMNIJ O OGRANICZENIACH

DOŁĄCZ DO RODZINY NAJBARDZIEJ ODWAŻNYCH ZAWODNIKÓW ENDURO I DOŚWIADCZ TEGO, CO RIEJU MA NAJLEPSZEGO DO ZAOFEROWANIA!

Fani i obserwatorzy świata Enduro: "wiedzieliśmy, że ten 2023 rok przyniesie nam bardzo dobre rzeczy do naszego życia... ale nie TAK dobre". Faktem jest, że Rieju po raz kolejny prezentuje jeden ze swoich flagowych modeli: nowy MR Pro 2024 czyli aktualizację maksymalnego wykładnika Hard-Enduro marki Rieju.

MR Pro 2024 emanuje jakością; jego najwyższej klasy komponenty oraz wyjątkowe dopasowanie i wykończenie sprawiają, że jest to najbardziej poszukiwany model Rieju i jedna z najlepszych opcji dostępnych na rynku dwusuwowych enduro. MR Pro oferuje fantastyczne osiągi i pozwala przekraczać granice i osiągać najlepsze wyniki w każdej sytuacji. To prawdziwy pożeracz kilometrów, który może podjąć każde rzucone mu wyzwanie.
Nowy Odwrócony widelec Kayaba 48 mm z powłoką antypoślizgową DLC
Nowy amortyzator gazowy Kayaba
Rozjaśniona sztyca Xtrig Rocs anodyzowana na czerwono
Oxa, chromowane wykończenie
Renthal Twin Wall o podwójnej średnicy
Dodatkowy elektryczny wentylator chłodzący silnik
ZAWIESZENIE KYB
KYB ma najlepiej działające zawieszenie w branży, a jego najlepsza opcja trafiła właśnie do MR PRO. Golenie widelca zostały pokryte powłoką DLC która obniża tarcie, jest odporna na zarysowania wzdłużne charakterystyczne dla zwykłych rur, które są najczęstszym powodem rozszczelnienia układu.
WENTYLATOR CHŁODNICY
MR PRO to poważne enduro, które z łatwością poradzi sobie w trudnym terenie. Aby utrzymać niską temperaturę i zapewnić dobrą zabawę, gdy warunki stają się trudne, Rieju montuje wentylator chłodnicy, aby utrzymać maksymalną wydajność silnika.
OBRĘCZE EXCEL
MR PRO jest wyposażony w obręcze kół EXCEL. Wytrzymałe szprychy i obręcze są dopasowane do piast z anodyzowanego na czerwono aluminium, co zapewnia większą wytrzymałość i lepszą estetykę.

Dane techniczne

Silnik
Silnik 2-suw pojedynczy cylinder, chłodzony cieczą
Pojemność 299,3 cc
Moc 55 KM
Średnica cylindra x skok tłoka 72 x 72 mm
Rozrusznik nożny ( nowa dźwignia ) i elektryczny 
Mapy zapłonu sucho / deszcz
Gaźnik Kehin PWK 38
Chłodzenie Chłodnica + wenylator
Zapłon Elektroniczny – EURO 5
Skrzynia biegów 6-stopniowa z kontrolą nożną
Sprzęgło Multidisc zalany olejem / pompa Magura
Układ wydechowy Tecnigas - RIEJU Powered
Membrana VFORCE 4
Wyposażenie
Rama Ze stali chromowo–molibdenowej
Rama pomocnicza aluminium
Wachacz aluminiowy i system łączników
Przednie zawieszenie
KYB 48 mm, AOS System – konstrukcja zamkniętego wkładu + powłoką antypoślizgową DLC
Amortyzator KYB
Skok amortyzatora 300 mm
Skok amortyzatora 131 mm
Kierownica Renthal 997 Twin Wall
Siedzenie Antypoślizgowe dwukolorowe Enduro Pro
Gripy Rental
Osłon Niełamliwe tworzywo
Opony / Obręcze
Przód EXCEL 1.6 x21 - 90/90 - 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT
Tył EXCEL 2.15 x 18 - 140/80 - 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
Typ kół Obręcze EXCEL z aluminiowymi szprychami
Hamulce
Przedni hamulec Nissin przedni zacisk hamulcowy ; NG tarcza Ø260 mm
Tylny hamulec Nissin tylnu zacisk hamulcowy ; NG tarcz Ø220 mm
Wymiary
Długość x szerokość x wysokość 2145 x 810 x 1235 mm
Rozstaw osi 1.480 mm
Zbiornik paliwa 9,8 L
Waga sucha 105 kg
Wysokość siedzenia 950 mm